در بازار فارکس مراقب کلاهبرداران باشید

در بازار فارکس مراقب کلاهبرداران باشید

متأسفانه فارکس حواشی بسیاری مخصوصا در ایران دارد. افراد بسیاری که توانایی ترید ندارند به کلاهبرداری روی آورده‌اند. واقعیت این است که کلاهبرداران کت و شلواری بسیاری به اسم سیگنال‌فروشی و پکیج‌فروشی و مدیریت حساب و تدریس در کمین نشسته‌اند.

یادتان باشد! طمع نکنید. هروقت دیدید کسی در حال تحریک طمع شماست و پیشنهادهای وسوسه‌انگیز به شما می‌دهد به او شک کنید!

علاوه بر این بروکرهای کلاهبردار هم کم نیستند. بروکرهایی که با دستکاری چارت، اسلیپج‌ فقط به نفع خودشان، بستن معامله و در بدترین حالت ندادن پول تریدر کلاهبرداری می‌کنند.

کلاهبرداران در کمین شما نشسته‌اند!

بروکرهای کلاهبردار، موسسات مالی‌ای هستند که فعالیت مشکوک دارند.

در گذشته که اینترنت نبود، بروکرهای کلاهبردار گاهی از معاملات روز عقب بودند.

گاهی وانمود می‌کردند سفارشات تلفنی ارباب‌رجوع‌های خود را از قلم انداخته‌اند و سپس به جای آن که آن‌ها را اجرا کنند، آنها را در سطل زباله می‌انداختند.

این کلاه‌بردارها با روش‌های قدیمی معمولا قیمت حقیقی را فاش نمی‌کردند. در این صورت می‌توانستند به راحتی به ارباب رجوع بگویند قیمت تکان خورده یا نخورده، یعنی همانی را بگویند که به سود خودشان است!

اما به لطف پدید آمدن اینترنت و بهبود مقررات و اقدامات، این روزها کاربران جدید اینترنت نگرانی کمتری در این خصوص دارند.

اما با این حال متأسفانه بروکرهای کلاهبردار هنوز در جاهایی وجود دارد، پس مراقب باشید!

بنابراین، پیش از آن که پول خود را بر دست هر کسی بسپارید، از همه چیز مطمئن شوید که در دام کارگزاران کلاهبردار و شیاد‌ها گرفتار نمی شوید.

دقت داشته باشید، تعداد بسیار زیادی از آنان در کمین نشسته اند و ما بعدتر بیشتر به آنها خواهیم پرداخت.

اگر تجربه کلاهبرداری از بروکر خاصی دارید در بخش گزارش تخلف بروکرهای فارکس و صرافی های ارز دیجیتال به ما گزارش کنید.

این مطلب بخشی از دوره رایگان و گام‌به‌گام آموزش فارکس وبسایت «ایران بروکر» است. شما می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به درس قبل یا بعد بروید.

فهرست مطالب

منتخب سردبیر

دیدگاه خود را بنویسید

مرتب سازی
جلال ۱۲ اسفند ۱۴۰۲

با درود مدت سه ماهیه یا بیشتر دراین شرکت هلندی کارمیکنم ک جمع سپرده من ۷۶۶ دلار بوده و بمرور ۵۵۵ دلار برداشت داشتم حالا سودوسپرده رسیده ب ۱۷۹۹ دلار وقتی قصد برداشت داشتم بمن گفتن باید ۵۰۰ دلار اضافه کنید تا بتونید برداشت یا سرمایه گذاری کنید البته هرده روز حساب بسته میشد و دوباره سرمایه گذاری میکردم ک بثوصیه فردی ک منو آنجا برده بود می‌گفت هیچ وقت پول کلی رو برداشت نکن و دوباره واریز کنی چرا که به امتیازات اضافه میشه من ۱۰۰ دلاردیگه اضافه کردم ک هنوز۴۰۰ دلاردیگه باید اضافه کنم بنظر شما باید چیکارکنم میشه راهنمایی کنید .؟؟ هروقت ک ۱۰۰ دلار یا کمتر خواستم راحت برداشت شده اماا حالا اینجوری میگن با سه پاس از شما اگه راهنمایی کنید ممنون میشم
البته خاطرنشان کنم هرمدرکی نیاز باشه اراییه میدم و شات های کامل داشبورد پیچم را‌و ایمیل شرکت آدرس دقیق واریزی ها از کیف پولم را متاسفانه دراین اوضاع بیکاری مجبوریم چکار کنیم اونم باسواد کم صد دلار روزی دو دلار

کارشناس ایران بروکر ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
پاسخ جلال

با سلام. این روش کار سایت های کلاهبرداری است و پیشنهاد میکنیم پولی واریز نکنید. با این حال برای بررسی پلتفرم مورد نظرتان، میتوانید درخواست بررسی آن را به همراه آدرس سایت، از طریق پنل کاربری خود و در بخش تیکت ثبت کنید تا نتیجه را خدمت شما اعلام کنیم