معرفی و دانلود اندیکاتور مناسب اسکالپ Super Signal

استراتژی اسکالپ یکی از رایج‌ترین روش‌های معاملاتی است. با دانلود اندیکاتور Super Signal و اجرای آن بر روی متاتریدر خود می‌توانید سیگنال‌های خرید و فروش مناسبی دریافت کنید. در ادامه به طور خلاصه به بررسی این اندیکاتور می‌پردازیم.

آموزش و دانلود اندیکاتور Super Signal

Super Signal یک ابزار با کربری آسان است که معامله به روش اسکالپ را برای تریدرها بیش‌تر از پیش آسان کرده است. این اندیکاتور با تغییر فاز کندل‌ها به شما هشدار داده و می‌توانید برای بدست آوردن 5 تا 10 پیپ سود وارد معامله کوتاه مدت شوید.

از آنجایی که استراتژی اسکالپ برای معاملات در زمان کوتاه استفاده می‌شوند، حد سود و حد ضرر نیز باید کم باشند و با به دست آوردن چند پیپ سود، از معامله خارج شوید.

Super Signal 1

زمانی که علامت خرید به رنگ آبی در نمودار ظاهر شد، با رعایت حد سود 1:2 وارد معامله خرید میشوید. وبرعکس زمانی که علامت فروش بر روی نمودار به رنگ قرمز نمایش داده شد، زمان فروش رسیده و وارد معامله می‌شوید.

از این استراتژی می‌توانید در تایم فریم‌های 5 دقیقه تا 30 دقیقه استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که هر چه تایم فریم بالاتر برود، سیگنال‌های خطا کمتری صادر می‌شود.

Super Signal2

در قسمت تنظیمات اندیکاتور شما می‌توانید پارامترهای هشدار و حساسیت سیگنال‌دهی آن را تنظیم و شخصی سازی کنید.

لازم است تاکید کنیم که هیچ اندیکاتوری به تنهایی نباید استفاده شود. شما باید از این ابزارها در کنار استراتژی و تحلیل شخصی خود استفاده کرده تا بهترین نتیجه را بگیرید.

لطفا قبل از استفاده در حساب ریل، در دمو تست شود.

این ابزار را از مجموعه اندیکاتورهای رایگان ایران بروکر دانلود کنید.

دیدگاه خود را بنویسید