icbroker
  • نام پروژه

    آی سی بروکر | ICBROKER

  • وضعیت هشدار

    در حال جذب کاربر

  • سطح هشدار

    هشدار کلاهبرداری

  • نوع فعالیت

    فارکس, ارز دیجیتال, جذب سرمایه

  • بستر فعالیت

    در بستر وب

  • حوزه فعالیت

    ایران, اروپا, امریکا, خاورمیانه, حوزه خلیج فارس, شرق آسیا

  • سایت

    icbroker.vip و icbroker.io

  • شبکه های اجتماعی

    -

  • برآورد سرمایه در گردش

    -

  • منابع

    -

هشدار کلاهبرداری سایت ICBROKER

هشدار کلاهبرداری

مطالعه در 10 دقیقه

افشای ریسک:

با محبوبیت روزافزون ارزهای دیجیتال در میان مردم، کلاهبرداران نیز بیکار ننشسته‌اند و با ترفندهای گوناگون، سعی در جذب مخاطبان به سمت خود، و بالا کشیدن سرمایه آنها دارند. ICBROKER نیز یکی از وبسایت‌های کلاهبرداری در زمینه ارزهای دیجیتال است که در ادامه درباره آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد.

دقت کنید که ICBROKER که موضوع مطلب ما است، با ICMARKETS تفاوت دارد.

ICBROKER چیست؟

آی سی بروکر یک وبسایت ارائه خدمات معاملاتی بازار فارکس و ارزهای دیجیتال است. به بیان ساده‌تر، شما با ثبت نام و واریز وجه در این وبسایت، امکان خرید و فروش طیف وسیعی از ارزها، کالاها، ارزهای دیجیتال و… را خواهید داشت.

نکته‌ای که این وبسایت را در بین برخی کاربران مطرح کرده، ارائه خدمات استیکینگ ارزهای دیجیتال، و پاداش‌های نجومی برای زیرمجموعه گیری است!

icbroker
تصویر صفحه اصلی وبسیات icbroker

این وبسایت مدعی است که بر روی شبکه بلاکچین فعالیت می‌کند، و خدمات حرفه‌ای استیکینگ را ارائه می‌دهد! در استیکینگ، شما سرمایه خود را در قالب ارز دیجیتال در وبسایت قفل می‌کنید، و در ازای آن، وبسایت به شما سود پرداخت می‌کند.

شاید با خود بگویید که این عالی است! اما در واقع اتفاقی که می‌افتد این است که وبسایت، مقداری از پول خود شما را در قالب سود، طی یک بازه زمانی مشخص به صورت خرد خرد به شما پرداخت می‌کند، و شما تشویق می‌شوید که بیشتر سرمایه گذاری کنید یا زیر مجموعه معرفی کنید.

وبسایت به ازای هر زیر مجموعه 8 درصد از سرمایه آورده شخص را به شما پرداخت می‌کند!

وبسایت در نهایت پس از جذب سرمایه به مقدار کافی، دیگر پولی به شما پرداخت نمی‌کند.

چرا ICBROKER کلاهبرداری است؟

آپدیت دی 1401:
سایت آی سی بروکر در تبلیغات خود اعلام کرده که مجوز FCA انگلستان را دارد. متاسفانه به دلیل ناآگاهی کاربران از ساز و کار نهادهای نظارتی، ممکن است فریب این تبلیغات را بخورند.
سازمان خدمات مالی بریتانیا (FCA) طی اطلاعیه‌ای اعلام کرده که ICBroker هیچگونه مجوزی از این سازمان ندارد و نسبت به فعالیت در آن هشدار داده است. متن این اطلاعیه را در تصویر زیر مشاهده می‌نمایید.

هشدار بروکر ICbroker

همچنین آی سی بروکر مدعی است که به‌عنوان یک شرکت مالی و صرافی دارای مجوز در سنت وینسنت و گرنادین ثبت شده است! ما این ادعا را بررسی کردیم و در وب‌سایت svgfs، نام آی سی بروکر را جستجو کردیم اما هیچ‌گونه سند و مدرکی را که نشان دهد این بروکر مجوز دارد، پیدا نکردیم.

License of ICM Broker 1

سود استیک نجومی در ICBROKER

میزان سود استیک در تمامی صرافی‌های بزرگ و معتبر به ندرت بیش از 10 درصد در سال میباشد، اما در آی سی بروکر به شما وعده سود بالای 100 درصدی در سال را می‌دهند! نکته جالب این است که برای دریافت این سود، پول شما باید 720 روز قفل باشد!!! این در حالی است که در صرافی های معتبر مدت قفل شدن بصورت یکماهه، 3ماهه، و سالیانه است!

icbroker
میزان سود سالیانه استاندارد

شما می‌توانید از طریق وبسایت https://www.stakingrewards.com/staking/ میزان دقیق سود استیک هر شبکه را مشاهده کنید.

پرداخت پورسانت بسیار زیاد توسط ICBROKER

درآمد صرافی‌ها از کارمزد معاملات مشتریان تامین می‌شود. هیچ صرافی معتبری از راه زیر مجموعه‌گیری به صورت هرمی کسب درآمد نمیکند! این صرافی مدعی است که در صورت زیر مجموعه گیری مقداری از سرمایه شخص به عنوان پاداش به سرشاخه‌ها پرداخت می‌شود! با یک حساب و کتاب ساده می‌توان متوجه شد که این کار اصلا نمی‌تواند در دراز مدت صرفه اقتصادی برای صرافی داشته باشد.

تغییر مداوم دامنه سایت ICBROKER

دامنه اصلی این وبسایت icbroker.com بود، اما بتازگی این دامنه به icbroker.io تغییر کرده است. همانطور که در تصویر زیر میبینید، تاریخ فعالیت سال 2019 ثبت شده است. اما با بررسی ما مشخص شد که تاریخ شروع فعالیت وبسایت از سال 2022 است! در تصویر دوم می‌توانید این موضوع را مشاهده کنید.

icbroker
تصویر از وبسایت رسمی icbroker
icbroker
اطلاعات مربوط به ثبت دامنه وبسایت

علاوه بر دیگر موارد فنی که نشان‌دهنده اسکم بودن این وبسایت دارند، وبسایت معتبر fakewebsitebuster نیز ICBROKER را جز لیستی قرار داده است که با دیگر وبسایت‌های اسکم، محتوای مشترک و اطلاعات یکسان دارند.

icbroker
لیست دامنه‌هایی که همگی محتوایی یکسان دارند.

برای مشاهده لیست کامل، می‌توانید وارد این صفحه شوید.

ICBROKER در حال حاضر با دو دامنه icbroker.vip و icbroker.io فعالیت می‌کند. برای مشاهده لیست صرافی‌های معتبر ارز دیجیتال، این صفحه را مشاهده کنید.

تاریخچه کلاهبرداری آی سی بروکر

تاریخچه این بروکر کمی عجیب و غریب است، چرا؟ چون آنها در سایت‌شان گفته‌اند که از سال ۲۰۰۱ شروع‌به‌کار کرده‌اند و از سال ۲۰۰۳، حتی قبل از پیدایش بیت کوین، خدمات خریدوفروش ارزهای دیجیتال را در برخی کشورها، مانند سنگاپور ارائه داده‌اند!

آی‌سی بروکر

چنین ادعاهایی دروغ محض است! حتی مبتدی‌ترین افراد نیز در بازار ارزهای دیجیتال می‌دانند که وقتی بیت کوین ایجاد شد، خریدوفروش آن معمولاََدر بازار سیاه صورت می‌گرفت و هیچ نهاد معتبر یا رسمی این ارز دیجیتال را قبول نداشت! چه برسد به اینکه شرکتی بخواهد از سال ۲۰۰۳ خدماتی را نیز در حوزه ارزهای دیجیتال ارائه دهد.

همچنین کلاهبرداری آی سی بروکر ادعا دارد که در کشورهای مختلف مانند سنگاپور و استرالیا آزمایشگاه‌هایی را برای توسعه و تحقیق در حوزه بلاک چین دارد. اما این ادعا فقط نوشتاری است و هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه واقعا چنین دفاتر و آزمایشگاهی وجود دارد، ارائه نشده است.

بلاک چین کلاهبرداری آی سی بروکر

یکی دیگر از مواردی که کلاهبرداری آی سی بروکر را ثابت می‌کند بلاک چین خیالی آی سی بروکر است. زمانی که وارد وب‌سایت این صرافی یا بروکر می‌شوید بارها مشاهده می‌کنید که ادعا می‌کنند دارای بلاک چین و آزمایشگاه اختصاصی در سنگاپور هستند. در حالی که هیچ اسم و نشانی از بلاک چین خود ارائه نداده‌اند و فقط بیان می‌کنند که ما دارای شبکه بلاک چینی خود هستیم. البته باید اشاره کنیم وقتی که شما اکانت خود را در این سایت ایجاد کردید ارز ICB را مشاهده خواهید کرد که در این بروکر هر توکن ICB معادل یک دلار است. اما این توکن ICB از کجا آمده است و چگونه ارزش گذاری شده است؟

برای رسیدن به جواب این سوال ما به سایت مرجع کوین مارکت کپ مراجعه کردیم و توکن ICB را جستجو کردیم تا اطلاعات آن را استخراج کنیم.

کلاهبرداری آی‌سی بروکر

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید بعد از اینکه نام توکن ICB را جستجو کردیم هیچگونه توکنی که مطعلق به این بروکر باشد را پیدا نکردیم و توکن ICB که نیز وجود دارد هیچ ربطی به کلاهبرداری آی سی بروکر ندارد بلکه یک شت کوین است که برای مقاصد و اهداف جداگانه ساخته شده است در ضمن توکن ادعای آی سی بروکر یک دلار قیمت دارد و با قیمت این شت کوین فاصله قیمتی بسیار زیادی دارد.

بررسی مجوز سرتیک بلاک چین ICBroker

آی سی بروکر اعلام کرده که مجوز معتبر سرتیک (certik) دارد و بیان می‌کند وجود این مجوز باعث افزایش اعتبار آی سی بروکر شده است. قبل از اینکه به بررسی صحت این ادعا بپردازیم، بیایید ببینیم که سرتیک چیست و چه کاربردی دارد.

شرکت یا سایت سرتیک یک سازمان متمرکز است که روی امنیت شبکه‌های بلاک چینی مختلف در حال فعالیت است. این سازمان در واقع سایت‌های مختلف را از نظر امنیت داخلی بررسی می‌کند و هیچ ربطی به بررسی کلاهبرداری، فیشینگ یا طرح‌های پانزی ندارد.

برای درک بهتر لازم است بدانید که در فضای بلاک چین مشکل سه‌گانه‌ای به نام‌های: مقیاس‌پذیری، غیرمتمرکزسازی و امنیت وجود دارد. آی سی بروکر برای بلاک چین خود امنیت را در اولویت اول قرار داده است. امکان دارد درون این بلاک چین هرگونه فعالیتی اعم از کلاهبرداری یا فعالیت‌های فیشینگ با امنیت بالا صورت بگیرد!

کلاهبرداری آی سی بروکر

همان‌طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید، ICBROKER امتیاز مناسبی از نظر امنیت سایت دارد و این امنیت به هیچ‌عنوان به‌معنای شفافیت و اعتبار این بروکر نیست؛ زیرا در تصویر بالا مشخص کرده‌ایم که آی‌سی بروکر کانترکت آدرس یا همان آدرس قرارداد هوشمند خود را مخفی کرده است و حداقل نمی‌توان تراکنش‌های این سایت را در اتراسکن جستجو و شفاف‌سازی کرد.

بروزرسانی اخبار ICBroker

در ادامه اخبار و بروزرسانی‌های مهم مربوط به این پروژه کلاهبرداری را مشاهده خواهید کرد. این اطلاعات به مرور زمان منتشر یا ویرایش خواهند شد.

آپدیت شهریور 1402

افرادی در بخش کامنت‌ها مدعی شدند که این پروژه معتبر است و نه تنها توانسته‌اند اصل پول خود را دریافت کنند، بلکه بصورت منظم در حال دریافت سود هم هستند! این افراد مدعی هستند که آماده ارائه مدارک هستند. علی‌رقم استقبال ما از دریافت مدارک و بررسی آنها، تا کنون هیچکدام از این افراد مدرکی در مورد صحت حرف‌هایشان ارسال نکردند و همه ادعاها کذب محض است. مراقب سودجویان باشید.

آپدیت بهمن 1402

ساعاتی پیش (تاریخ 2 فوریه 2024)، پروژه کلاهبرداری icbroker یک بیانیه مطبوعاتی (PRESS RELEASE) در وبسایت کوین تلگراف منتشر کرد! بعد از انتشار، تعدادی از حامیان و ذینفعان پروژه شروع به تبلیغ در گروه‌ها و رسانه‌های مختلف کردند و این بیانیه مطبوعاتی را به عنوان یک خبر رسمی از سمت کوین تلگراف جعل کردند!

لازم به ذکر است که بیانیه مطبوعاتی یک مقاله سفارشی است که از طرف خود پروژه نگارش شده و با پرداخت هزینه به سایت‌های مختلف، می‌تواند آن را منتشر کند. اگر درباره PRESS RELEASE اطلاعاتی ندارید، می‌توانید در گوگل سرچ کنید.

در تصویر زیر می‌توانید هشداریه سایت کوین تلگراف را زیر همین بیانیه مطبوعاتی مربوط به icbroker مشاهده نمایید.

icbroker update 1402

ترجمه متن:

این مقاله توسط مشتری ارائه شده است. کوین تلگراف هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوا، دقت، کیفیت، تبلیغات، محصولات یا سایر مطالب موجود در این صفحه را تایید نمی‌کند و مسئولیتی در قبال آن ندارد. خوانندگان باید قبل از انجام هرگونه اقدام مرتبط با شرکت، تحقیقات خود را انجام دهند. کوین تلگراف به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه خسارت یا ضرر ناشی از ادعاهای مطرح شده یا استفاده یا اتکا به هرگونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این بیانیه مطبوعاتی ندارد.

بررسی کلاهبرداری آی سی بروکر توسط سایت اسکم ادوایزر

برای اینکه اطمینان بیشتری نسبت به غیر معتبر بودن آی سی بروکر (icbroker) پیدا کنیم به سراغ سایت مرجع اسکم ادوایزر (scamadviser) رفتیم و طبق برررسی‌های این وب سایت آی سی بروکر دارای امتیاز پایین است و هر سایتی که امتیاز آن کمتر از ۵۰ باشد به معنای ریسک زیاد و هشدار کلاهبرداری احتمالی است.

آی سی بروکر

اسکم ادوایز دلایل زیر را برای هشدار در مورد آی سی بروکر ذکر کرده است:

  • مالک وب سایت از سرویسی برای پنهان کردن هویت خود در WHOIS استفاده می‌کند.
  • ثبت کننده دارای درصد بالایی از هرزنامه‌ها و سایت‌های کلاهبرداری است.
  • این وب سایت به‌عنوان یک کلاهبردار احتمالی در Scamadviser گزارش شده است.
  • این وب سایت دارای نقدهای منفی زیادی است.

جمع بندی

در کل کلاهبرداری آی سی بروکر ادعاهای بسیار زیادی مبنی بر معتبر بودن خود دارد اما همانطور که در این بررسی مشاهده کردید آی سی بروکر دارای هیچگونه مجوز و اعتباری نیست و حتی ادعای آن مبنی بر اینکه دارای بلاک چین اختصاصی است کذب است. از آنجا که این بروکر ادعا دارد از سال ۲۰۰۳ و قبل از پیدایش ارزهای دیجیتال شروع به ارائه خدمات ارزهای دیجیتال کرده است حتی اگر یک فرد مبتدی نیز باشید متوجه خواهید شد که چنین ادعای غیرممکن و نشدنی است.

امتیاز شما:

از 5

( )

امتیازی ثبت نشده

نظر خود را بنویسید

نظرات و بررسی های کاربران

مرتب سازی
Sasan.k ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

باتوجه به سمج بازی خیلی از دوستان ما گفتیم در قبال کل مبلغ به من سفته بدید و در سفته هم قید کنید که اگر مشکلی پیش اومد من بتونم پولمو از شما بگیرم در عوضش پنجاه درصد از سود هم برای شما ولی متاسفانه همشون کوتاه اومدن و من از این کلاهبرداری نحات پیدا کردم😁

اطلس ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

کل ارگان های نظارتی معتبر جهانی میگن این پلتفرم کلاهبرداریه بعد شما میگی برو از منبع درست تحقیق کن

Beyza ۲۳ فروردین ۱۴۰۳

اگر میخاین تحقیق کنید از سایت های خبرگزاری های معتبر در حوزه کریپتو کارنسی اطلاعات بگیرید.آی سی بی فوق العادس

Amir ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ Beyza

خخخ

Beyza ۲۳ فروردین ۱۴۰۳

چرا دارین دروغ تحویل مردم میدید.مشخصه که دارید از پیشرفت آی سی بی استفاده میکنید ک تعداد بازدید بالا بره....تمام این چیزایی ک شما نوشتید آی سی بی بدون هیچ کم و زیادی داره سود میده و الآنم شبکه اختصاصی خودشو بالا آوورده.هرکسی نظر منو میخونه اینو بدونه که هیچ پلتفرم و صرافی بین المللی مخصوصا برا ما ایرانیا که بدون هیچ مشکلی مدارکمون ثبت میشه بهتر از آی سی بی نیست.آی سی بی فوق العادس

اطلس ۱۶ فروردین ۱۴۰۳

کی باید بره سراغش چرا حرف مسخره میزنی مردم باید این رو بفهمند که پولشون رو تو چه وب سایتی میریزن این سایت همه چیز رو داره دروغ میگه بعدش ما اصلا هیچ شرکت قانونی نداریم که به شما بگه بیا پولت رو بزار و ۲۰۰ درصد صود بگیر حتما باید بیان در خونت تا بفهمی این سیستم کلاهبرداریه

اطلس ۱۵ فروردین ۱۴۰۳

کی باید بره سراغش چرا حرف مسخره میزنی مردم ا

مهدی ۱۲ فروردین ۱۴۰۳

من ماندم اگه کلاه برداریه چرا نمیرن سراغش ؟ چرا هنوز داره کار میکنه؟ چرا ؟؟؟اگه این دنیا اینقدر بی حساب وکتابه ک ما هم بریم کلاه بردار شیم

اطلس ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

رسول چرا دروغ میگی این وب سایت کلاهبرداری نزدیک به ۲ سال هست که داره کلاهبرداری میکنه تو چطور ۵ سال توش هستی

محمد ۰۹ فروردین ۱۴۰۳

هرکی اومده نظرات را بخونه و بچه خراسان رضوی است لایک کنه ...icbroker مثل یک ویروس داره تو خراسان پخش میشه

B ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ محمد

این ویروس تمام چوپان های محل مارو با بیت کوین ارز دیجیتال آشنا کرده

رسول ۰۸ فروردین ۱۴۰۳

تو کاملا دروغگو هستی و باید این نظر من بزاری که ما نتونستیم پول خودمون بگیریم
چرا برای علم نداشته خودت سعی داری نظر جلب کنی من در این بروکر پنج سال فعالم و بیست اکانت ده هزار دلاری دارم

احمد ۱۱ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ رسول

سلام شما تو ایسی هستی؟

B ۱۲ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ رسول

کسی ک بیست تا اکانت ده هزار دلاری داره وقت نمیکنه بیاد اینجا کامنت بخونه بنویسه،انشالله همتون سود کنید خدا کنه ای سی بروکر همتونه پولدار کنه

آرتا ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

کاش اگه کلاه‌برداریه سریع جمعش کنن داره وسوسمون میکنه

رسول ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ آرتا

کاملا داره دروغ میگه ابن هیچ اطلاعاتی نداره یا شایدم خودش یک صرافی رقیب است

آرتا ۲۷ اسفند ۱۴۰۲

والله همه شاسی سوار شدن فقط ما جا موندیم

Somayyeh ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

لطفا نظر من رو انتشار ندید فقط بررسی کنید و پاسخ بدید

Somayyeh ۲۵ اسفند ۱۴۰۲

سلام آیا واقعا آی سی بروکر کلاهبرداریه؟ پس چرا مدعیه که از سرتیک امتیاز ۹۱ رو گرفته؟

رسول ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ Somayyeh

دقیقا مگه سرتیک استاندارد ایران هست که با پول مدرک و تاییدیه بده

Mostafa ۰۷ اسفند ۱۴۰۲

با سلام همانطور ک دوست عزیز گفت شکارش معکوس شروع شده اینقدر حجم شکایت بالا رفته ک صدا سیما واکنش نشون داد برای تماشا روی لینک بزنین ک بیشتر از این دور بریاتونو بدبخت نکنین و هرچی زودتر از بالادستیاتون ک پول دادین بهشون شکایت کنین تا در نرفتن

Farhad ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
پاسخ Mostafa

جسارتا لینکش بفرستین واسم چون اینجا چیزی نیومده خوشحال میشم از لینکش کپی بگیرم و به افرادی که اینقدر فشار میارن تا خیلی هارو بدبخت کنم واسشون بفرستم تا دستشون کوتاه بشه با تشکر

عمران ۰۵ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ Mostafa

کدوم لینک

رسول ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ Mostafa

چرا این همه سال ما ندیدیم که کلاه کسی بردارن اگر برداشتن مردم خودمون بودند که پول به بهانه استیک جیب خودشون گذاشتند نه صرافی ایران هم برای خارج نشدن ارز و درامد نداشتن مردم رقابت میکنه

barcelona ۲۷ بهمن ۱۴۰۲

دوستان شمارش معکوس برای اینکه صبح از خواب بلند شید ببینید icbroker رفته، حالا ببینید ما کی گفتیم شما باور نکردید.

رسول ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ barcelona

چندساله میشناسی این صرافی شما؟

اطلس ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

مجید بایننس به خاطر این فیلتر هست که به ایرانی ها خدمات نمیده به خاطر همین جلوی فعالیتش تو ایران گرفته شده موضوع دولتی پشتش هست اما سیستم ای سی بروکر ساختار هرمی داره و موضوعاتی با دروغ ارائه میده و ساختارش ایراد داره به این دلیل فیلتر شد

رسول ۰۸ فروردین ۱۴۰۳
پاسخ اطلس

اصلا درامد ای سی از عضو گرفتن نیست و هرمی نیست بیشتر بحث درامدش تحقیق کنید

نادر ۲۵ بهمن ۱۴۰۲

آقا مازیار تو ایران هشدار

مجید ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

درمورد سایت سرتیک هم توضيح بدید که امتیاز داده به ای سی و اینکه الا باینسن اولین بزرگترین صرافی دنیام فیلتره یعنی اونم کلاهبرداریه؟؟🤔

کاظم ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

تشکر بابت اینکه سایتشو فیلتر کردن چقدر اینا سیریشن ولکن نبودن از بس اومدن سراغم که بیا پولت رو بزار سود بگیر آقا من سود نمیخوام ولمون کنید

مسعود ۲۴ بهمن ۱۴۰۲

اساتید پلیس فتا وارد میشوند چی میگید عزیزان آی سی بدون فیلتر باز میشه چیو فیلتر کردن آخه فقط دو روز چون ۲۲بهمن بود اینترنت ضعیف بود نیاز به فیلتر شکن داشت واقعا خندم میگیره از این حجم دانسته هاتون😂😂😂😂

ناشناس ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

خدایا شکزت پلیس فتا فیلتر کرد این سایت که هزار تا باک داره

نادر ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

💥💥💥💥فیلتر وب سایت های چند پروژه پانزی دیگر

💢در راستای مبارزه با کلاهبرداری های جذب سرمایه با پی گیری های صورت گرفته تعدادی دیگر از وب سایت های پروژه های پانزی به دستور مقام محترم قضایی فیلتر گردید.

اسامی این وب سایت ها به شرح زیر است:

آی سی بروکر (icbroker)
باغ پول (baghpol)
متا نت (arandao- metanetint)
کیستون ترید (keystonetrade)
ماناس کپیتال (manascapital)

طرح های فوق از دسته کلاهبرداری های جذب سرمایه هستند که با وعده پرداخت سودهای نجومی اقدام به تبلیغات و جذب سرمایه کاربران نموده اند.

برخورد با طرح های پانزی هرمی ادامه دارد. از سرمایه گذاری در این طرح ها خودداری نمایید.

مازیار ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ نادر

سلام. آقای نادر این تیتر خبری رو کجا منتشر کردن ؟ ممنون

پویا ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

سلام امیدوارم این پیامم منتشر بشه،
داخل بایننس در مورد آی سی بی صحبت شده، 😄👌 میتونید سرچ کنید ببینیدش نمیدونم بشه از اینجا لینکشو گذاشت یا نه

اطلس ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

کاملا مشخص هست که این سایت از تو ایران پشتیبانی میشه اگر دقت کنید تو قسمت پشتیبانی از سایت اسم چند تا کشور مانند استرالیا یا انگلیس یا امریکا یا آفریقا رو زده اما با دوستانم در خارج از کشور صحبت کردم و گفتند در کشور آمریکا یا انگلیس یا استرالیا اصلا پشتیبانی ندارن

ناشناس ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تموم ادبیات جذبش مثل گلدکوییست هست . گول نخورید .

پویا ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ ناشناس

مثل پنبه ریزه 😂😂😂 گلدکوئست چه ربطی به بلاکچین داره اون معرفت بوده که ادبیاتش شبیه گولد کویست بوده

Ema ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

قابل توجه کارشناسی که اومد گفت تاییدیه سرتیکش هنوز در حال بررسی اعتبار ندارد نمره پروژه هم تو سرتیک اومد و نمره خوبی هم گرفت مخصوصا تو قیمت کد و سازمان دهیش دیگه نمیدونم چی میخواین جور کنین بزارین وسط که نه اینم اعتبار نداره دبگه خلاصه مطلب اینکه انقدر اطلاعات نا کامل به مردم ندین و شک به دل بقیه راه نندازین حتی اگه نیتتون خیره چون زندگی خیلی ها میتونه تغییر کنه با این کار

معصومه اسمعیلی ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ Ema

درود یعنی شما میگید کلاه برداری نیست

ماهروئی ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

اونهایی که پول گذاشتن برن سریع شکایت کنن اگر از سرمایه ای که گذاشتن عکس یا ویدئو دارن حتما ارائه بدن چون افراد راس این سایت کلاهبرداری دارن از کشور خارج میشن سایت بسته شده

پویا ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ ماهروئی

جو قشنگی بود 😂 من هنوز از سایت استفاده میکنم

ماهروئی ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

اونهایی که پول گذاشتن برن سریع شکایت کنن اگر از سرمایه ای که گذاشتن عکس یا ویدئو دارن حتما ارائه بدن چون افراد راس این سایت کلاهبرداری دارن از کشور خارج میشن

بهمن ۱۹ بهمن ۱۴۰۲

آقای پویا دروغ نگو شما مگه چند درصد سود گرفتی که پولت ۳ برابر شده بعدشم این بروکر کلاهبرداری میکنه

ali ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ بهمن

راست میگه دلار یک سال ونیم پیش 28 هزار تومان بود واگر روی ارز مثلا پولکادات که بلاک چین بلاکچینها است که اون زمان سه ونیم دلار بوده ویا سولانا که اون زمان 9 دلار بوده 5 یا 10 هزار دلار سپرده گذاری کرده باشه بیشتر هم می بایستی باشد سال 1399ارز ada قیمتش 5 سنت بود یا سال 1394 قیمت یک واحد اتریم 52 سنت بود .کسی که ریسک پذیر باشد وبه ارز دیجیتال اعتماد داشته باشه وحمایت کنه سودشو برده وخواهد برد....

Mehdi ۱۹ بهمن ۱۴۰۲

سلام .سایت icbroker از دیروز فقط با فیلتر شکن باز میشه .

بهنام ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ Mehdi

درآمد که با دلار باشه غمی نیست جهنم از 90 دلار که یک فیلتر شکن یکساله پرقدرت بگیری واستفاده کنی

ali ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ Mehdi

ایران بروکروکارشناسان محترمش هم هیچ دخالتی در فیلتر شدن icb نداشته اند بیخود تهمت نزنید وبروید در نوبیتکس (استخر مشارکت واستیکینگ ویلد فارمینگ )اونجا پولتون را بگذارید تا از بانک هم کمتر بهتون بده

مازیار ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

سلام. فعلا که سایت از دسترس خارج شده و dns ها کار نمیکنند(فیلتر شده ) .... قابل توجه سینه چاک های سایت ....

نادر ۱۸ بهمن ۱۴۰۲

پویا چرا دروغ میگی شما اگر قرارداد ۸ درصدی در ماه هم بسته باشی تو یک سال و نیم تازه پول خودت رو بهت داده که من مطمعن هستم پول خودت رو هم بهت نداده این همه دروغ میگید برای چی برای خالی کردن جیب مردم

پویا ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

بچها من وقتی اولین بار این مقاله رو دیدم تا الان 1 و نیم سال گذشته، به واسطه ترسی که این سایت به من داد فقط خودم سرمایه گذاری کردم و ریسکش رو به جونم خریدم ولی به هیچکس معرفی نکردم، و بدون حتی معرفی یک نفر من امروز بعد از یکو نیم سال نزدیک به یکو نیم برابر اصل پولم رو درآمد کسب کردم که اگر رشد دلارم درش دخیل کنم نزدیک به سه برابر سود کسب کردم تا به الان از این صرافی، و الان پشیمونم که چرا با گوش دادن به حرف های این سایت این فرصت بینظیر رو از عزیزترین دوستانم سلب کردم. واقعاً امیدوارم شما گول حرف های این سایت ایران بروکر رو نخورید. این دلی بود امیدوارم حداقل پیامم منتشر بشه، هرچند بعید میدونم

کارشناس ایران بروکر ۱۸ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ پویا

کاربر گرامی، از آنجا که قراردادها دو ساله هستند، هر زمان توانستید اصل پولتان بعلاوه سود را برداشت کنید، مدارک آن را برای ما ارسال بفرمایید تا در سایت منتشر کنیم. با تشکر

حمیدخانی ۱۹ بهمن ۱۴۰۲

سلام وقت‌بخیر. من‌خودم‌تقریبایک سالونیم‌پیش‌اولین‌اکانتمو‌زدم‌واصل‌پولمو‌ازاکانت‌اولم‌شایدم‌بیشترگرفتم‌والانم‌که‌دارم‌باشماصحبت‌میکنم ۵تااکانت‌دارم‌ودارم‌شیشمیشم‌میزنم‌‌‌من‌که‌راضی‌هستم‌وحتما‌اولین‌اکانتم‌‌آزادشد‌باسندبراتون‌میفرستم‌دوست‌داشتین‌‌اعلام کنید.ممنونم

بهنام ۱۹ بهمن ۱۴۰۲

آقا در یوتیوپ چندین مدرک آزاد سازی و....مجوز ها هست هست شما دنبال چی هستی کارشناس شما مردم را گمراه می کنی ؟می دونم اینو تایید نمی کنی اگر روراستی با مردم تایید کن .

ناشناس ۲۱ بهمن ۱۴۰۲

بیا تا برات بفرستم اونم ن یکی و دوتا ده بیست تا استیک ازاد شده سراغ دارم

محسن ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

همه دروغ میگن فقط شما راست میگی.دیگه اینقدر توی بازار اطلاعات دارم بدونم چی درسته چی غلط ،ای سی یک پلتفرم کاملآ سالم هست دوستان

محسن ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

اولین اکانتم که برداشت کردم با مدرک میزنمش توی صورت ایران بروکرتون

اطلس ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

خیلی جالبه سایت ای سی بروکر پول درشت شما رو میگیره و با گفتن جمله سرمایه گذاری ۲ ساله میگه بهت سود میدم اما مردم متوجه نیستن که ۲ سال با پول شما خودش به اهدافش میرسه .
سایت سرمایه هنگفت رو از جیب مردم بیرون میکشه و اهداف گنده خودش رو بدست میاره .
اون پولی که شما داری میدی به یه سایت که مدیرانش تو ترکیه دارن حال میکنن اگر اون پول رو تو خرید و فروش کالا بزاری هم بیشتر سود میکنی هم کمک به اقتصاد کردی و سرمایه خودت هم همیشه دست خودت هست

عباس ۲۰ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ اطلس

البته منم موافق گفته شما هستم ولی باید توجه داشته باشیم پول دوباره به دلار برمی گرده توکشور الان از 2019 تا اکنون این icb داره کار می کنه و......

Barcelona ۱۷ بهمن ۱۴۰۲

آقای کارشناس سایت ایران بروکر من همین جا از شما خواهش میکنم اجازه بده جناب مسعود آدرس بلاکچین اختصاصی icbroker و نام ارز اختصاصی icbroker رو اینجا بزاره همه ببینن،،، چون ایشون اسرار داره شما نمیذاری، میگه شما هم دست مایی😂🖐️

کارشناس ایران بروکر ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ Barcelona

با سلام. تا کنون اطلاعات و جزئیاتی در این خصوص در کامنت ها ثبت نشده است. بدیهی است که اگر اطاعاتی در این مورد برای ما ارسال شود، بررسی و در متن مقاله منتشر خواهد شد

ali ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ Barcelona

ده بار خودم گذاشتم ولی کارشناس محترم تایید نکردند.......مایک وردیش ....آدام بک ....نیک سابو....هال فینی ......ساتوشی ناکاموتو حتما اینها هم هیچ کاره اند .

علیرضا ۱۵ بهمن ۱۴۰۲

درود. برید یک سرچ بر مورد کوین تلگراف و سرتیک کنین الکی نظر ندین اکوسیستم ICB CRYPTO SERVICES بسیار قدرتمنده و قراره داد های هیلی ها تموم شده بیاین نشون بدم بهتون

ali ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

آقا مسعود و....نیایید در ایران بروکر رنکینگ سایت را می برید بالا

Barcelona ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ ali

ا علی یه 😂😂😂علییییی

عرفان ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

ای سی بروکر تو نحوه پورسانت دهی مشکل داره اون وقت تو از امنیت برای من صحبت میکنی سیستم داره هرمی کار میکنه بعد مجوز معتبر هم نداره

مسعود ۱۴ بهمن ۱۴۰۲

😂😂😂واقعا خندم میگیره کامنتا میخونم نمیدونم این منفی ها از ترساتون میاد یا بی اطلاعاتی هاتون راجب این بروکر شایدم واسه بیزینستون خطرناکه ولی وقتی کلی میآید مجموعه بررسی میکنید میفهمید این بروکر امنیتش کامله من همینجا به شخصه تاییدش میکنم طبق تاییدیه های که از ارگانهای سختگیر گرفته تو مارکت کپ لیست شد تو سرتیک امتیاز۹۱گرفت باینسس امتیاز ۹۲تو این ارگان گرفت البته شمایی که دشمنی دارید بااین بروکر یا جا موندگان بازاری یا باشخص مشکل دارید که میآید میگید هیشکدوم از اینا معتبر نیست با یه پیگیری راجب اینا که گفتم میتونید بفهمید من چی میگم البته با پیگیری از سایتهای معتبر جهانی نه..... اونایی که منفی میزنید اصلا میدونید من راجب چی حرف میزنم

Barcelona ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ مسعود

همون جفتشو تو داری که میای اینجا بی اطلاعی و ترس از دست رفتن سرمایت 😂😂😂🖐️🖐️

XYZ ۱۵ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ Barcelona

میپردازم بهت

Barcelona ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
پاسخ XYZ

پردازشگرت توانش به ما نمیخوره 😂🖐️

مقالات منتخب سردبیر

مشاهده همه